دروغ هایی که دخترها در چت به پسر ها می گن

تقریباً کسی نیست که با چت آشنا نباشه. ایرانی های زیادی طرف دار چت روم های یاهو هستند و آدم های مختلفی در اونجا سرک می کشند و گشت و گذار می کنند. دنیای مجازی جالبیه. مخصوصاً دروغ های دخترانش؛


۱/ من فقط امروز چون بیکار بودم و حوصلم سر رفته بود اومدم چت روم وگرنه من اصلاً اهل چت کردن نیستم.

۲/ من فقط با شما چت می کنم.

۳/ من الآن خواستگار دارم و یکی هی بهم پیشنهاد ازدواج می ده.

۴/ کسی تا حالا بهم نگفته زشتی

۵/ من با کسی دوست نمی شم

۶/ خونه ما بالا شهره

۷/ اومدم چت مچ تو رو بگیرم ببینم تو چتی یا نه

۸/ من تحصیلاتم در حد برزیله

۹/ من بیکار نیستم خیلی سرم شلوغه

۱۰/ شما آدم متفاوتی هستی

۱۱/ اومدم اینترنت آفلاین هام رو چک کنم

۱۲/ نمی دونم چرا جداً همش دوست دارم بیام اینترنت چت کنم.

دیگه خودتون بقیه اش رو می دونید.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیاز دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.hamnafas-zahra.blogsky.com


آفرین
من همیشه مطالبتو میخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد