آقا یه 710 لطف می کنید؟

چند روز پیش برای عوض کردن روغن ماشینم به مکانیکی رفته بودم ..که دختر خانومی 27-26 ساله وارد شد و به مکانیک گفت : 


ببخشید آقا .... 


یه 710 میخواستم میشه لطف کنین بدین؟؟ 


مکانیک گفت :710 تا چی؟؟

دختر خانوم گفت : 710 ماشین من گم شده ..اگه میشه یه دونه بدین !! 


مکانیک گفت : 710 ؟؟ حالا این 710 چی هست ؟؟ 


دختر خانوم که عصبانی شده بود گفت : آقا مگه من باهات شوخی دارم میگم یه 710 بده ...چون خانومم فکر میکنی حالیم نیست 

نه خوبم حالیمه. 


مکانیک بیچاره گفت :خدا شاهده خانوم جسارت نکردم .. ولی من نمیدونم شما چیو میگین؟؟ 


دختر خانوم که فکر می کرد یارو داره جلو من دستش می ندازه گفت : بابا جون عجب مکانیک هستی تو ..همونی که وسط موتور ماشینه 

..کارش نمیدونم چیه ولی همه ماشین خارجی ها دارن این قطعه رو .. مال منم همیشه بوده ...حالا من گمش کردم و یکی لازم دارم!! 



مکانیکه که کلافه شده بود یه کاغذ داد به خانومه و گفت میشه شکل این قطعه رو بکشی این جا؟؟ 

آقا یه 710 لطف می کنید؟

دختر خانوم هم با کلی ژست یه دایره کشید و وسط اون نوشت 710 مکانیک یه نیگاهی به شاهکار نقاشی انداخت و یه نگاهی هم به موتور ماشین من که درش باز بود کرد و گفت : 


خانوم این قطعه رو که میگین تو این ماشین هم هست؟؟ دختر خانوم باخوشحالی جیغی کشید وگفت آره اوناش...!!!! میدونین چی رو نشون داد؟؟......... 

این رو.............. 

عکسش رو گذاشتم ببینین ! 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.





که البته منظورش این بود طفلی (قابل توجه خانم هایی که هنوز نگرفتن)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

نظرات 2 + ارسال نظر
اندیشه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.red2soldier.blogfa.com

دمت گرمممممممممممممم
شاهکار بود پسر...

ندا جون چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

به ریش خودت بخند بیچاره وارد نبوده دیگه گناه که نکرده!!1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد